Galaxy One Touch Retail
Το One Touch Retail είναι η πρόταση της SingularLogic για τις λιανικές πωλήσεις. Έχει τη δυνατότητα να δουλεύει αυτόνομα ή σε συνεργασία με την back office εφαρμογή. Απευθύνεται σε μεμονωμένες επιχειρήσεις λιανικής και δίκτυα καταστημάτων.
Διασύνδεση με Back Office
Galaxy ERP | Control | Business |
Ορίζοντες | Next |
Λειτουργίες
- Διαχείριση Πελατών
- Εκπτωτική Πολιτική
- Διαχείριση προμηθευτών
- Διαχείριση ειδών
- Παραστατικά πωλήσεων
- Αναφορές
Η εφαρμογή όντας συνδεδεμένη με την back office εφαρμογή προσφέρει τη δυνατότητα επιλεκτικής μεταφοράς των πελατών στο One Touch Retail. Μέσα από την εφαρμογή υπάρχει η δυνατότητα παρακολούθησης του ιστορικού των πωλήσεων του πελάτη και της καρτέλας του.
Ο χρήστης της εφαρμογής έχει τη δυνατότητα να εφαρμόσει πολιτική έκπτωσης στην απόδειξη χειροκίνητα την ώρα της συναλλαγής ή να δημιουργήσει σενάριο εκπτώσεων.
Η εφαρμογή προσφέρει τη δυνατότητα της επιλεκτικής μεταφοράς των προμηθευτών στο One Touch Retail από την back office εφαρμογή. Δίνεται επίσης η δυνατότητα παρακολούθησης ιστορικού του προμηθευτή, καθώς και του υπολοίπου του.
Δυνατότητα επιλεκτικής μεταφοράς των ειδών στο One Touch Retail από το Back Office, καθώς και παρελκόμενων κυκλωμάτων (πχ. κατηγορίες ειδών, κατηγορία Φ.Π.Α, τμήμα, συντελεστής Φ.Π.Α).
Η εφαρμογή μας δίνει τη δυνατότητα έκδοσης αποδείξεων λιανικής είτε ονομαστικά σε συγκεκριμένο πελάτη είτε γενικά στον πελάτη λιανικής και τιμολογίων με τιμές λιανικής. Επίσης, υποστηρίζεται η καταχώρηση παραγγελιών.
Υποστηρίζεται η έκδοση ημερήσιων αναφορών με συγκεντρωτικές κινήσεις και ποσά είσπραξης ανά τρόπο πληρωμής. Επίσης, παρέχονται και αναφορές πωλήσεων με τη δυνατότητα προσθήκης ή και αφαίρεσης πεδίων από τη λίστα των εκτυπώσεων.
SoftOne Retail
Το Soft1 Retail ικανοποιεί τις σύνθετες απαιτήσεις της σύγχρονης επιχείρησης λιανικής. Διαθέτει φιλικό προς τον χρήστη περιβάλλον και εξασφαλίζει την αποδοτική λειτουργία της επιχείρησής σας.
Άμεσα οφέλη
- Βελτιωμένη εξυπηρέτηση
- Real-time ενημέρωση
- Αξιοποίηση ευκαιριών πωλήσεων
Λειτουργίες
Ειδικά σχεδιασμένη οθόνη που υποστηρίζει τη γρήγορη καταχώρηση ειδών. Διασύνδεση εφαρμογής με μηχανάκια πιστωτικών καρτών και αυτοματοποίηση διαχείρισης παραγγελιών.
Δυνατότητα διαμόρφωσης σύνθετων σεναρίων τιμολογιακών πολιτικών αγορών ή πωλήσεων. Εφαρμογή συμφωνημένων τιμών, εκπτώσεων και δώρων σε σχετικά παραστατικά.
Παρακολούθηση παρτίδων με πλήρη στοιχεία για την ποσότητα των αποθεμάτων και την ημερομηνία λήξης. Καταγραφή ιστορικού και ιχνηλασιμότητα.
Διαχείριση καρτών μέλους, δωροεπιταγών και εκπτώσεων. Σύνθετα σενάρια επιβράβευσης αγορών με αυτοματοποίηση διαδικασιών συλλογής πόντων και απόδοσης προνομίων.
Απρόσκοπτη λειτουργία καταστημάτων ακόμα και με διακοπή σύνδεσης.
Σετ ειδών για αποθέματα, αλλά και υπηρεσίες. Παρακολούθηση κόστους με χρήση αυτόματων παραστατικών σύνθεσης ή αποσύνθεσης.